Wie zijn wij?

De basis van onze manier van werken is persoonlijk contact.

 

Persoonlijk contact begint al bij het eerste gesprek dat wij met onze klanten voeren. Wij proberen goed in beeld te krijgen hoe uw bedrijf eruit ziet, wat u doet en welke risico’s u loopt. Vervolgens zoeken wij de verzekeringen die bij uw bedrijf passen. Wij vinden het belangrijk u optimaal en eerlijk te informeren. Het is belangrijk te weten welke dekking uw polis biedt maar het is minstens zo belangrijk te weten welke risico’s niet zijn verzekerd.

 

Persoonlijk contact is er ook als u klant bij ons bent. Regelmatig nemen wij de tijd om samen met u uw verzekeringen door te nemen en beoordelen daarbij of het pakket nog bij u en uw bedrijf past.

 

Natuurlijk is er ook persoonlijk contact bij schade. Als u schade heeft dan kunt u dit bij ons melden. U hoeft geen callcenter te bellen, wij zijn voor dringende gevallen 24 uur per dag bereikbaar. Wij helpen u met  het invullen van de benodigde formulieren en als u dat wilt zijn we bij een eventueel bezoek van een expert aanwezig. Wij informeren u ook over de te nemen stappen en over het traject dat gevolgd wordt. Natuurlijk controleren wij ook of de verzekeraar uw schade correct en vlot afhandelt.

U heeft persoonlijk contact met

Michel Aartman
Buitendienst

Bij Michel kunt u terecht voor alle verzekeringsvragen en advies.

michel@aartmanassurantien.nl
Roos Aartman
Binnendienst

Roos verzorgt de polis- en financiële administratie.

roos@aartmanassurantien.nl
Sandra Aartman
Binnendienst

Sandra verzorgt de schadeafhandeling.

sandra@aartmanassurantien.nl